5 gyakorlat a lábak megkönnyebbüléséért a munkahelyen vagy otthon

Elnehezült lábak, lábfáradtság ellen

Akár otthon, akár az irodában dolgozik, a túl hosszú ülés nem tesz jót a lábának. Íme 5 egyszerű és diszkrét gyakorlat, ami még az íróasztal mellett is elvégezhető.

  • Emelje fel kinyújtva egyik lábát. Forgassa el lábfejét az óramutató járásával megegyző irányba, majd ellenkezőleg 10-szer. Ismételje ezt meg a másik lábával is 10-szer.
  • Emelje fel kinyújtva egyik lábát. Rajzoljon lábával kis köröket a levegőbe befelé, majd kifelé 10-10 alkalommal. Ismételje ezt meg a másik lábával is befelé, majd kifelé 10-szer.

  • Emelje fel sarkait a talajról, majd engedje vissza oda. Ismételje meg 20-szor.
  • Emelje fel lábujjait a talajról, majd engedje vissza oda. Ismételje meg 20-szor.

Sétáljon el naponta többször a vízadagolóhoz vagy a konyhába, és töltse meg vizes üvegét vagy poharát. Így két legyet üt egy csapásra: a sétával aktiválja lábai vénás keringését és eközben gondoskodik szervezete folyadékpótlásáról is.

Ha pedig azonnali felfrissülésre és pihenésre vágynak lábai, a Cedralex tökéletes választás lesz. A 75 ml-es tubus könnyen elfér a kézitáskában vagy zsebben, így a munkahelyre, sportoláshoz vagy utazáshoz is magunkkal vihető. Rendszeres otthoni használatra pedig a 150 ml-es tubust érdemes választani.

Megvásárolható a gyógyszertárakban, webpatikákban. Az online gyógyszertárak listáját itt találja.

Scroll to Top